۴ پاسخ

طرف های ما میگن نباید بچه رو بهار از شیر بکیری خوب نیس حالا برا شیر خشک نمیدونم اینجوریه یا نه ولی منم چند باری تصمیم گرفتم بگیرمش الان کلا روزی ۲بار میدم بهش ۸قاشقی مرداد دو سالش میشه ولی خب من تا اول پاییز بهش میدم میگن زمانیکه انگور بیاد عمل خوبه بچه رو از شیر بکیری اذیت نمیشه نمیدونم طرف های شماهم همینجوریه یا نه ما کردا میگیم ملاق بچه خشک میشه تو بهار و تابستان خوب نیست حالا نمیدونم

ی دفعه باید بگیری ،تلخک بزن دیگه نمیخوره
دیگه باید تحمل کرد خواهر

من یه دفعه گرفتم خیلی افسرده شدم

یه روز تصمیم بگیر یهویی کامل بگیر،تدریجی بزرگ شدن نمیشه.
اونموقع هر چقدر هم گریه کنه دیگه میدونی نباید بدی

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۳ سالگی
سلام، تجربه ی خودمو در مورد از شیر گرفتن، من اول سوره ی یاسین و بروج خوندم و ب دخترم فوت‌کردم، بعد با توکل ب خدا شروع کردم،اول حدود دو روز میان وعده هاشو حذف کردم،یعنی موقع بیدار شدن و موقع خواب بهش شیر میدادم، بعد شروع ب حذف شیر صبح تا ساعت 12 کردم،تا چهار روز، بعد شروع ب حذف شیر بعداز ظهر تا ساعت 18 کردم، یعنی از صبح تا قبل خواب ظهر بهش شیر نمیدادم،موقع خواب شیر میخورد و بعد دیگه شیر نمیدادم تا ساعت 18، البته حدود دو روز اول وقتی از خواب ظهر بیدار میشد بهش شیر میدادم، کم‌کم شیر شو حذف کردم،بعد چهار روز شیر شب شو حذف کردم تا موقع خواب،دبعد از اون شب موقع خواب بهش شیر دادم و دیگه شیر نصف شب شو حذف کردم، بعد فرداش دیگه در کل شیر شو حذف کردم و دیگه موقع خواب هم بهش شیر ندادم، امروز اولین روزی بود ک اصلا شیر نخورد، دخترم خیلی وابسته شیر بود، شیر ک نمیدادم کلی گریه و جیغ،ولی حوصله کردم،باهاش بازی کردم،بردمش بیرون،سرشو گرم کردم،خیلی بهش محبت کردم، دیشب نصف شب خیلی گریه کرد ولی کوتاه نیمدم و رو پام با لالایی خوابید، گریه ک میکرد میدید کوتاه نمیام اروم میشد،البته خیلی باید حوصله کرد، من هر روز از خدا کمک میخواستم، تو این مرحله فقط خدا میتونه کمک کنه،کمی سخت ولی با توکل ب خدا شدنی، اصلا هم ب تلخک و چسب برق نیاز پیدا نکردم،فقط موقع گریه و جیغ صبوز بودم و کوتاه نیمدم،امیدوارم همه موفق باشند، فقط محبت یادتون نره، من خیلی بهش محبت کردم ک خدای نکرده اعتماد ب نفسش پایین نیاد