طرف های ما میگن نباید بچه رو بهار از شیر بکیری خوب نیس حالا برا شیر خشک نمیدونم اینجوریه یا نه ولی منم چند باری تصمیم گرفتم بگیرمش الان کلا روزی ۲بار میدم بهش ۸قاشقی مرداد دو سالش میشه ولی خب من تا اول پاییز بهش میدم میگن زمانیکه انگور بیاد عمل خوبه بچه رو از شیر بکیری اذیت نمیشه نمیدونم طرف های شماهم همینجوریه یا نه ما کردا میگیم ملاق بچه خشک میشه تو بهار و تابستان خوب نیست حالا نمیدونم
ی دفعه باید بگیری ،تلخک بزن دیگه نمیخوره
دیگه باید تحمل کرد خواهر
من یه دفعه گرفتم خیلی افسرده شدم
یه روز تصمیم بگیر یهویی کامل بگیر،تدریجی بزرگ شدن نمیشه.
اونموقع هر چقدر هم گریه کنه دیگه میدونی نباید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.