خانما نفخ توی هفته من طبیعیه؟ هرچی میخورم نفخ میگیرم

۶ پاسخ

اره عزیزم

اره ، چرا طبیعی نباشه
من که هنوزم که هنوزه حتی اگه قد دو بند انگشت هندونه بخورم نفخ شدید منو میگیره🤦🏻‍♀️

اره عزیزم .عرق نعنا بخور بهتر میشی

اره عزیزم

چیزایی که نفخ داره نخور دیگ
سردیجات اینا همش نفخ دارن

بلهههههه طبیعی ..مخصوصا هندوانه و اینا نفاخه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری