چرا من نفخ و با انقباضاشتباه میگیرم؟؟؟

۳ پاسخ

انقباض زیر شکمه نفخ بالای ناف و سمت معده

من همش فکرمیکنم انقباضه زهرم میره

وای که من نفخ شدید دارم . انگار پنج ماهمه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری