۹ پاسخ

منم همینجور میشم

منم‌‌ازاولش‌اونجوریم

واای منم الان وضعیتم اینه 😭

منم اینجوریم قرص پرو دایجست اگر بخورم خوبم هم نفخم هم یبوستم

عرق نعنا بخور تو بارداری اشکالی نداره

تو دستشویی نری بشینی فشار بدی
من اینکارو کردم بواسیر گرفتم به زور یکم درمانش کردم
نعنا بخور
کلا تا ۱۶ هفتگی من داشتم نفخ ، چیزای نفاخ هم نخور

من از استرسه عزیزم

با روغن بادام شیرین شکمت رو چرب کن ولی ساعت گرد
نفخ ها تخلیه مبشه
طبیعیه منم همین جوری بودم

لاکسی ژل می‌خوردم
ملین

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفدهم بارداری