۹ پاسخ

زنجبیل زیادیش خوب نیست دکتر میگفت کیسه اب نازک میکنه
بک روز درمیون مجازه کم
کمی عزق نعناع بخور
منم همیجورم داغونم ویارشدید

عزیزم دایمتیکون بخور هر۱۲ساعت
من بارذار بودم دکتر زنان بهم داد عالی بود نجات پیدا کردم داشتم می مردم شب و روز نداشتم‌خواب شب نداشتم‌از زجر نفخ

از دکترت سوال کن بگو شاید خودش چیزی بهت داد

دیگه منم دارم چیزی نخور باید تحمل کرد
زنجبیل گرم عزیزم

از من برطرف شد 😐ولی معده درد هنوز همراهمه

ماله منم خیلی شدیده بعضی شبا نفس نمیتونم بکشم نمیدونم چکار کنم

برنج نخور نفخت خیلی کمتر میشه

دیگه نمیدونم مفید ومضر بودنشو

من یکم زنجبیل میریزم رو اب سرد میخورم بهتر میشم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری