برای نفخ چه غلطی بکنمممم این نفخه منو کشت

۱۱ پاسخ

بخدا منم بیچاره کرده

سیب بخور

ماست خیلی خوبه

آدامس سقز از عطاریا بگیر بذار دهنت

من که همه‌چی و امتحان کردم هیچی فایده نداره چون همش سردی میخوریم نفخمونم بیشتر میشه

عرق نعنا بخور
یا قرص دایمیتیکون
البته اگر ترش هم میکنی عرق نعنا نخور ک بیشتر میشه سوزش معدت

دکتر بمن قرص جویدنی دایمتیکون تجویز کرده بعد ناهار میخورم از پزشکتون مشورت بگیرید

من یه قاشق ابلیمومیخورم خوب میشم .سعی کن کم کم بخوری قبل سیرشدن دست ازخوردن بکش

در کن راحت

یلا شو رها کن..

باد معده تنها درمانشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی