من تو ختنه کلا آروغ نگرفتم تا یه هفته
بچه اذیت میشه درد داره
من ۷۰ روزگی ختنه کردم دیگه آروغ نگرفتم تا الان دیگه خودش میزنه
میتونی بگیری .دکتر به من گفت هیچ مشکلی نداره
بخیه زدی،؟
مبارکش باشه اوخیییی بلامیسر...من بنیامین واکسن زدم بچم درد داره ....آرغشو میتونی بگیری..مای بی بی رو شلتر از قبل ببند
مرد شدنش مبارک😂
کامل نچسبونش به خودت یذره پهلو خودت بغلش کنی قلقش و پیدا میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.