۶ پاسخ

من تو ختنه کلا آروغ نگرفتم تا یه هفته
بچه اذیت میشه درد داره

من ۷۰ روزگی ختنه کردم دیگه آروغ نگرفتم تا الان دیگه خودش میزنه

میتونی بگیری .دکتر به من گفت هیچ مشکلی نداره

بخیه زدی،؟

مبارکش باشه اوخیییی بلامیسر...من بنیامین واکسن زدم بچم درد داره ....آرغشو میتونی بگیری..مای بی بی رو شلتر از قبل ببند

مرد شدنش مبارک😂
کامل نچسبونش به خودت یذره پهلو خودت بغلش کنی قلقش و پیدا میکنی

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی