اگه زیاد بالا میاره رفلاکس داره
اگه گریه های شدید داره و با صدا مثلا صدای سشوار و جارو برقی و اینا آروم میشه کولیک داره
اگه اینجوری نیس که گشنشه یا جاشو کثیف میکنه اذیت میشه
رفلاکس که بالا میاره. کولیک معمولاً باعث بی قراری هست
احتمالاً شیرتون سیرش نمیکنه شیر خشک هم بهش بدین ببینید بهتر نمیشه
اون اختمالا از گرسنگی بی قراری میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.