۷ پاسخ

مامانم میگ عب نداره سری بعد ک حموم بُردی بزار براش

عزیزم امشب بالا سرت قرآن بزار بخواب شب هفتم یکم سنگینه

یعنی هی باید بریم حمومو بیایم نماز بخونیم؟ من خیلی خونریزی دارم آخه

من روز 10 فقط غسل نفاس کردم گفت بعدش خون ریزی داشتی غسل استحاضه کن

روز ۱۰ میری حموم غسل نفاس هم برای خودت هم برای بچه انجام میدی
ی کاسه اب برای سر بچه
سمت راستش سمت چپش بریز غسلش بده خودتم همونجوری غسل کنی بیای بیرون همین کار خاصی نیست

روز ۱۰ غسل نفاس خودت میزاری واس بچه اتم غسل مولود

وای منم نمیدونم اینو. از مامانت بپرس

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی