۱۶ پاسخ

نه ولی کلا باید بیشتر تو ظرفشون گذاشت چون بخشیش رو‌بچها با بازی و پهن کردن میریزن اینور اونور خب

یک دهم🤣

یه سوم میخوره

دختر من یه قاشق غذاخوری میخوره
اگه شاهکار کنه دوقاشق

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

این برا یه بچه 1سال به بالا بود
بله بعضی از بچه ها در خور هستن
دختر من که بعد واکسن کلا از خورد و خوراک افتاده

ده ماهگی زوده عزیزم،اره یک و نیم ساله انقدر میخوره

اینقد بخوره ک من دیگ هچی نمیخام🫠

اینو احیانا از تاپیک یه مامان دیگه برنداشتی؟ 😁 چون من این عکسو سرشب دیدم و اونم بچش ۱ سالش بود
برای سن اون بله ولی بچه های ما اینقدر سفت و ریاد نمیخورن

اینقدر من میخورم
ماشاله بهش

من ازخدام که یک سوم این غذاروبخوره

اصلا غذا اینشکلی نمیخوره فقط میکس کنم

بنام خدا این یک وعده منه یک قاشق مرباخوری پوره شده این غذای دخترم😑😤

اگ اینارو میخوره خدارو شکر کن

دقیقا نصف این برنج با دوتا تیکه کوچولو مرغ یا گوشت، بعد ببخشید ماهی تا یک سالگی ممنوعه ها، فقط سالمون میشه داد

نبابا نصف اینم بخوره خوش‌حال میشم

سوال های مرتبط