۷ پاسخ

من ریختم دهنش الان دستاشو گرفتم دهنشو باز کردم سریع ریختم گوشه لپ ته حلق ک بیرون نده من سیترزین دادم تایم سیترزینش بود

عزیزم اگه تبش خیلی بالاست ببرش بیمارستان...

آمپول ۳ ماهه و خونریزی

بریز تو سر شیشه شیر بذار دهنش تا مک بزنه

اروم بریز و دستتو بزار زیر سرش یکم بیار بالا ک خفه نشه چون شیرین

قطره چکان بزار گوشه دهنش اروم اروم بریز میخوره

با قطره چکان ریز ریز بریز تو دهنش خودش میخوره گلم

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۲ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی