۵ پاسخ

چون بچه اولم خیلی استرس دارم

سلام عزیزم منم دقیقا مثل شمام بخاطر رشد جنین و کشسانی عضلات رحمی هست

دکتر رفتم بهم شیاف داد بهم گفت هر ۱۲ ساعت بزار یعنی برای بچه ضرری نداره

اگه درده خیلی طولانی دکتر برو

رحم داره جا باز میکنه منم زیر دلم درد میکنه تیر میکشه

سوال های مرتبط