۵ پاسخ

عزیزم طبق تجربه ام اگه بینی گرفته اس هیچی مثل شیر مادر نیست
بدوش یکم با قطره چکون بریز تو دماغش بعد وند دقیقه با فین گیر تمیز کن ببین چی میبینی
عطسه هم کنه که چه بهتر

قطره بینی
قطره پلارژین کیدز هر ۱۲ ساعت یه سی سی

قطره بینی

حتماببرید دکترچک کنه شاید رفلاکسه پنهانه

قطره بینی بزار

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی