عزیزم طبق تجربه ام اگه بینی گرفته اس هیچی مثل شیر مادر نیست
بدوش یکم با قطره چکون بریز تو دماغش بعد وند دقیقه با فین گیر تمیز کن ببین چی میبینی
عطسه هم کنه که چه بهتر
قطره بینی
قطره پلارژین کیدز هر ۱۲ ساعت یه سی سی
قطره بینی
حتماببرید دکترچک کنه شاید رفلاکسه پنهانه
قطره بینی بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.