یعنی گریه های کولیک اینقدر وحشتناکه 😩😩😩

۶ پاسخ

آره عزیزم دختر منم همینطوری بود بردم دکتر گفت درد پریودی رو کشیدی گفتم آره گفت کولیک مثل همونه

دختر من دو شبانه روزه که بیقراره و گریه های وحشتناک و یکسره میکنه
دلم کباب میشه وقتی اونجور مظلومانه نگام میکنه و نمیدونم چشه نمیتونمم کاری کنم
دیگه امشب بغلش کردم گریه کردم

من بچم از ۱۰ روزگیش کولیک‌داره تااااا الان که ۳ ماهشه تقریبا
خیلیییی وحشتناک ضبارو‌گریه میکنه هیچی هم‌تأثیر نداره

از عزیز پسرم یجوری گریه میکنه دلم اتیش میگیره براش

عزیز با گریپ میکسچر و قطره کولیکیز ویتان آرومش کن
برای صدای سشوار یا بارون پخش کن

خیلی خیلی😖من که حس میکنم اون لحظه بچم حنجره اش میخواد پاره بشه😑

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی