۱۱ پاسخ

اکثرا تو خونه ورزش میکنم
یا باشگاهی میرم که بشه بچمو ببرم با خودم

من باشگاه میرم بعضی وقتا با خودم میبرم چند دقیقه اول گریه میگنه بعد میخنده راه میره یا میشینه نگاه میگنه
بیشتر وقتا هم خونه پیش پدرشون
اکه هم نشد برم باشگاه اینا تو خونه شبا ورزش میگنم

به نام خدا پیش مادرجونش😁

من کلاس مادر و کودک میرم
دخترم ژیمناستیک من آمادگی جسمانی
تو یه سالن برگزار میشه باهم میریم باهم برمیگردیم شهریه شم تقریبا نصفه برا من
واسه دخترم ماهی یه تومن میدم برای خودم 600

من بچه ام رو هم میبرم میزارم باشگاه

من قبل عید میرفتم باشگاه پسرم رو با خودم می‌بردم گاهی بهونه می‌گرفت گاهی هم خودشو با دختر خوشگلا سرگرم میکرد🤣🤣

همسرم پسرم و دخترم نگه میداره ' غروبا ۲ ساعت میرم

من خونه ورزش میکنم اما جو باشگاه خیلی خوبه بتونی بری ک عالیه

من دختر اولم کلاس شیشمه هر دوتا رو می‌زارم خونه میرم

دخترموهمسرم نگهمیداره

شوهر من ساعت ۱۱میره سرکار من صبح و بچه ها خوابن میرم

سوال های مرتبط

مامان حسنا خانم مامان حسنا خانم ۱۲ ماهگی