۹ پاسخ

نمیدونم برای شما..منم چند باری خوردم مجبور بودم
خالم تا آخر بارداری بخاطر درد های شدید می‌خورد چیزی نشد

فقط ساده بخور اگه نداری نخور خطرناکه برا بچه

من خوردم تاحالا
فکرنکنم بایک دفعه مشکلی پیش بیاد

ن کدئین دار نخور فقد ساده مجازع

نخور ساده فقط

فقط استامینوفن ساده عزیزم

خطرناکه عزیزم. میگن کدئین روی ضربان قلب جنین اثر میزاره

کدئین خطرناکه نخور

به من گفته بودن که فقط استامینوفن ساده بخور کدئین نخور
نمیدونم برا هفته های بالاترم خطرناکه یا نه

سوال های مرتبط