۹ پاسخ

پدی لاکت ، گرمیچر ، ولی واسه من اینا بهترش کرد اما خوب نشد، ب هر حال باید اینو بگذرونی، ولی راه های آرام سازی نوزاد بیشتر جواب میده، مثل صدای سشوار ، دمر بغل کنی و بزنی پشتش تا آروم بشه، پاهاشو بزار بین پاهات رو مبل بشین دمرش کن روی دستات آروم آروم تکون بخور تا بچه آروم بشه، استفاده از ننو، با توی پتو بزار با یه نفر تابش بده نفخش رد میشه، چیزای نفخ دار هم نخور
ولی بهت امید بدم بچه من بعد ۲ ماه الان احساس میکنم کولیکش یک هفته اس خوب شده دیگه شبا گریه نمیکنه سر وقت میخوابه، خودش با خودش بازی میکنه نیاز نیست زیاد بغلش کنم
تو هم طاقت بیار ایشالا این کولیک لعنتی هم میگذرونی

حال روحی خودت خیلی مهمه اگه استرس داری یا نراحتی رو بچه اثر میزاره و نا ارومش میکنه حال روحیت رو خوب کن برو پیش مامانت ک تنها نباشی
ماساژ خیلی خوبه دان کن نت ببین

پدی لاکت و پدیابست کولیک و ملیکازیم

من پدی لاکت و بی بی کر میدم
ماه قبل هم کولیک پدیابست میدادم

کولیف و پدی لاکت میدم خوبه

کولیف و بایولاکت داده اگه شیر خودتو میدی میلکازیم ام بده

پرهیز غذایی داشته باش

کولیف

کولبف هر ۸ ساعت ۵ قطره عالیه

سوال های مرتبط