قیمت آزمایش تحمل گلوکز چقدره؟.۱
چقدر باید ناشتا باشیم

۱۱ پاسخ

53تومان شد 100تومان هم پودرش کلا 153ت

عید رفتم۱/۷۰۰

اگه مرکز بهداشت بنویسه رایگان و هشت ساعت ناشتا

من رایگان با بیمه سلامت

من دیروز ازمایشگاه خرمی بندرعباس دادم
چکاب کامل و قند شد ۱/۸۰۰ البته بیمه داشتم چیزی پرداخت نکردم

من چندجا زنگ زدم از 500 تا 1200 گفتن بهم

من دیروز دادم ۶۳۰

من الان آزمایشگاهم، قند و چند تا چیز دیگه بود شد ۷۰۰و خورده ای

من الان دارم میدم آزمایشو 560شد

برای من چون نسخه الکترونیک دکترمو داشتم، با بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی رایگان شد، ولی تو کاغذ آزمایشگاه نوشته بود که بدون بیمه ۲۵۰ تومنه. اگه تهران هستید، آزمایشگاه تخصصی ماد رفتم، خیابون دیباجی

من۱۲۰شد
۸ساعت باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان دخمل✨🪐 مامان دخمل✨🪐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری