53تومان شد 100تومان هم پودرش کلا 153ت
عید رفتم۱/۷۰۰
اگه مرکز بهداشت بنویسه رایگان و هشت ساعت ناشتا
من رایگان با بیمه سلامت
من دیروز ازمایشگاه خرمی بندرعباس دادم
چکاب کامل و قند شد ۱/۸۰۰ البته بیمه داشتم چیزی پرداخت نکردم
من چندجا زنگ زدم از 500 تا 1200 گفتن بهم
من دیروز دادم ۶۳۰
من الان آزمایشگاهم، قند و چند تا چیز دیگه بود شد ۷۰۰و خورده ای
من الان دارم میدم آزمایشو 560شد
برای من چون نسخه الکترونیک دکترمو داشتم، با بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی رایگان شد، ولی تو کاغذ آزمایشگاه نوشته بود که بدون بیمه ۲۵۰ تومنه. اگه تهران هستید، آزمایشگاه تخصصی ماد رفتم، خیابون دیباجی
من۱۲۰شد
۸ساعت باید ناشتا باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.