۹ پاسخ

عدس رو دکتر من کفت نه فعلا هیچ حبوباتی نده

نده فعلا زوده براش

عزیزم یبوست دخترت خوب شد؟

زیادنفخ نداره من نمگیرم نفخشو

گوشت دکترگف بده امامیترسم هنوز

کمکیشو کی شروع کردی
بقیه غذاها رو تست گرفتی براش؟

اره دیقاگوجه میدن هندوانه نون من ک ماه پیش گفتم بدم گفت ن ب مشکل برخوردمیکنی

اره بده پیازدکترمن ک گفت ن

پیازو چه ،رو بزنم به عدسی بدم بهش

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان فاطمه کوچولو🩷 مامان فاطمه کوچولو🩷 ۱ سالگی
مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱ سالگی
مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۵ ماهگی