۵ پاسخ

بچه منم همینه😂

عزیزم داخل تاپیکای قبل بهت گفتم دختر منم رفلاکس و کولیک بود
دکتر برا رفلاکسش کیدیزول و کولیکشم ۱ماهگی ببعد گریپ میکسچر میدم
الان یکماه پر کرده بچت با دکترت مشورت کن بهش گریپ میکسچر بده نفخ کولیک از بین میبره...

دقیقا
نمیدونی الان شیر بدی، شیر ندی
دمرش کنی بالا میاره، نکنی درد میکشه🫣

هی واقعا چ سخته🤦🏻‍♀️نمیدونم تو شکمم بود چیش سخت بود ک اینقدمیگفتم سخته

دقیقاااااا

سوال های مرتبط