اینکه من هنوز تو هفته ۲۰ بچمو حس نمیکنم تکونم نمیبینم بخوره طبیعیه؟؟

۸ پاسخ

من ٢٤ فهميدم همين الانم كم و بيش ميفهمم جفتم قدامي

اصلا نگران نباش، کم کم بچه ها تکوناشون شروع میشه. بعضیا بیشتر تکون میخورن بعضیا کمتر. شیرینی بخور،باهاش صحبت کن. کم کم راه میوفته جوری که شبا بیخواب میشی از تکوناش عزیزم 😅

من از ۲۸ هفته واضع حس میکنم حرکات بچه رو
سن بارداری تو بودم کم حس میکردم

منم حس نمیکنم اصلا

برای مامان اولی ها طبیعی هست ک دیرتر حس کنن، چون عضلات شکمشون سفت تر هست

منم همین جورم اصلا هیچی حس نکردم تا الان

منم از22هفته درحدنبض
تازه حسش میکنم نگران نباش

منم ۲۴ به بعد فهمیدم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری