خانم تو هفته من میتونم ترشی لیته بخورم؟؟🛑🛑🛑

۶ پاسخ

میگن ترشی ای که سرکه داخلش بهتره نخوری
ولی اگه معدت اذیت نمیشه بخور

نووووووووووووووش جونت 🥰

من کلا از اولش خوردم

من از همون اولش ترشی میخوردم

منکه از اولش کلا ترشی اینا میخوردم.جدیدا خیلی اسیدمعده دارم ولی بازم نمیتونم از ترشی بگذرم

بخور اگه معدت اذیت نمیشه هیچ مشکلی نداره .

مگه ترشی لیته مشکلش چیه

سوال های مرتبط

مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی