میگن ترشی ای که سرکه داخلش بهتره نخوری
ولی اگه معدت اذیت نمیشه بخور
نووووووووووووووش جونت 🥰
من کلا از اولش خوردم
من از همون اولش ترشی میخوردم
منکه از اولش کلا ترشی اینا میخوردم.جدیدا خیلی اسیدمعده دارم ولی بازم نمیتونم از ترشی بگذرم
بخور اگه معدت اذیت نمیشه هیچ مشکلی نداره .
مگه ترشی لیته مشکلش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.