۴ پاسخ

من اولین بار با اب ولرم درست کردم اصلن نتونستم بخورم حالم بد شد ،از موقع دیگه با اب سرد تو یخچال درست میکنم دو پیمانه میریزنم تو ی لیوان دسته دار فرانسوی ،ی لیوان ظهر ی لیوانم اخرشب قبل اینکه بخوابم

هم با شیر میتونی بخوری هم باابجوش ولرم.من روزی یه بار میخورم ولی روش نوشته روزی دوبار.بستنی سنتی خوب بگیرید اینم خیلی خوب وزن میده

من ی لیوان صب ی لیوان شب میخوردم

روش نوشته طریقه درس کردنشو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد