۵ پاسخ

سلام مامان عزیز! 🥰
ما یه پیج پر از جوراب و اکسسوری‌های بامزه و خاص برای کوچولوها راه انداختیم🐥🐻
خوشحال می‌شیم سر بزنی و اگر دوست داشتی عضو شی 🥰🥳
منتظرتیم!
Spino_kidss

همسایه بالاییمون زد
نصاب اومد زد براشون دوسالی میشه تقریبا
صحیح و سالم مونده

من زدم خوشم نیومد

صابخونه قبلی خونه ما زده بور
خوبه
بلن نشده چن سال اینجا بوده
خیلی تر و تمیز زدع

اره عزیزم من زدم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
بچه هااا ما اینجا مستاجریم امروز وقتمون تموم شده ۱ماه پیشمب صابخونه گفتیم پا میشیم چن نفر اومدن گرون گذاشته کسی پسند نکرده. الان تکلیف ما چیع ما زنگ زدیم میگ پول ندارم باید مستاجر پیدا شع
ما هم خونه خریدیم میخاییم آبگرمکن و شیرالات و کابینت ایتا برا خونمون بزنیم پول نمیده میگ ندارم باید مستاجر بیاد
الان اون تایمی ک ما بمونیم مثلا تا آخر این ماه مجبور شیم بمونیم باید باز اجاره اون چن روزی ک از وقتمون گذشته ولی موندیم رو باید بدیم؟؟؟
ما میخاییم پاشیم اون پول نمیده آخه
فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد
مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی