شام امشب ناناز خانوم حلیم😋❤️نگم از طعمش واییی😩

تصویر
۵ پاسخ

نوش جونش بشه پرنسا خانم
رسپی میدی عشقم؟

دارم غصه میخورن دیگه
نفس من فقط ۲بار با ذوق فرنی خورد
دیکه اصلا هیچی نمیخاد جز سینه
اصلا برا غذا دهن باز نمیکنه
ب پشت میخوابه چنان گریه ک نگو
اصلا ب غذا نمیرسه ک بگن خوشش میاد یا ن
مونده تو دلم میترسم کوچولو بمونه نمیشه ک همش شیر بخوره
چکار کنم؟؟😭😭
تاپیک خودمم هم گفتم جواب آنچنانی نگرفتم

میشه رسپیشا بگین
میشه دارچین به بچه بدین یا برا خودتونه

نوش جونش
از چندماهگی کمکی شروع کردین عزیزم و روزی چند وعده میدین

طرز پختش میگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس خانوم🤍 مامان دلاریس خانوم🤍 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۸ ماهگی
مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان هیراد و ماهلین مامان هیراد و ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی و شاهان مامان امیرعلی و شاهان ۱ سالگی
مامان مهواو تو راهی مامان مهواو تو راهی هفته دهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی