نوش جونش بشه پرنسا خانم
رسپی میدی عشقم؟
دارم غصه میخورن دیگه
نفس من فقط ۲بار با ذوق فرنی خورد
دیکه اصلا هیچی نمیخاد جز سینه
اصلا برا غذا دهن باز نمیکنه
ب پشت میخوابه چنان گریه ک نگو
اصلا ب غذا نمیرسه ک بگن خوشش میاد یا ن
مونده تو دلم میترسم کوچولو بمونه نمیشه ک همش شیر بخوره
چکار کنم؟؟😭😭
تاپیک خودمم هم گفتم جواب آنچنانی نگرفتم
میشه رسپیشا بگین
میشه دارچین به بچه بدین یا برا خودتونه
نوش جونش
از چندماهگی کمکی شروع کردین عزیزم و روزی چند وعده میدین
طرز پختش میگی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.