سلام من مامان مهدی هستم
اول شیر رو بریز داخل قابلمه بزار یزره جوش بیاد
نشسته رو با آب سرد مخلوط کن که قشنگ آب بشه بعد که شیر یکم جوشید اون رو اون رو اضافه کن ای هم بزن تا خودشو بگیره
خواستی ام داخل شیر یکم شکر بزیر شیرین بشه
یه قاشق ارد برنج و یه فنجون شیر رو قاطی کن بذار رو شعله کم بعد هی هم بزن به غلظت که رسید خاموش کن بهش کره بزن یکم که خنک شد بهش موز له شده و خرما و مغزیجات پودر شده بریز خیلی مقویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.