بهش بگو کاریت نداشته باشه این طوری بدتر تحریک میشی ولی اگ ولت کنه بعد ی مدت از چشت میفته
منم میبوسمت عزیزم گاها بیکار شدی بیا حرف بزنیم اینجا البته خواب بزاره
♡♡♡♡♡♡♡
خداروشکر ک مادرشوهرت خوبه خدا برات نگهش داره ولی زیاد نذار بدونه تنبلی میکنی یجا خودش نشون میده
من برا غذا پختنم جون میدم انقد از بیرون میخوریم خداروشکر میکنم مادرشوهر نزدیک نیس والا طلاق اینا میگرفتبم
منم ترشی و پفک زیاد میخورم حالا فشارخونم دارم ولی نمیشه ک
منم پچ پچ رو خیلی دوس دارم خیلی خوشمزس😋
نوش جونت،ب این چیزا زیاد اهمیت نده وگرنه اذیت میشی،اکثرا مواد غذایی هامون نگهداره دارن،حتی همون شسر پاستوریزه ک میگن خیلی مفیده و حتما بخورین.
هرچی هوس کردی بخور نوش جونت
چرا اصن دوست ندارم
کیک و آبمیوه در حد هوس بعدش اینقدر آب میخورم کلا در کمتر از نیم ساعت دفع میشه🤣
زدم گوگل حالا فهمیدم چیه یه هفته قبل خوردم گرسنه م بود گرفتم🤢 بعدش ک خوابم گرفت بیدار شدم یه طعم سوختگی حس کردم 🤣
خونگی درست کن عزیزم راس میگه همسرت
بگو واست خونگیشو درست کنن و آبیمیوه طبیعی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.