چی بخورم رژیمم یبوست نشم

۱۰ پاسخ

توت خشک خیلی خوبه برای یبوست

اب زیاد بخور بیشتر از ۸ لیوان

فیبر بیشتری استفاده کن تو رژیمت

زرد الو اب رو اتیشه

هر روز شربت شیره ی انگور با آب بخور
هم به شدت خون سازه
هم مسهل

عزیزم بستگی به بدن خودت داره ببین کدومش جواب میده
همه اینها که بقیه گفتن میشه
میتونی صبح ناشتا خاکشیر با اب گرم هم بخوری خوبه

انجیر بخیسون بخور یا لواشک یا آلو بخور

کلم کدو هویج کاهو

توی سالادت اندازه یک قاشق چایخوری روغن زیتون بریز
خودمم این مشکلو داشتم

زردآلو، کدو بپز بدون شکر بخور

سوال های مرتبط

مامان دایانا مامان دایانا ۱ سالگی
مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی