وقتی خوابه میذارمش رو سینه نیمه نشسته میخوابم کم کم حباب های هوا خودش خارج میشه صدای اروغ رو نداره ولی حس میکنم خارج میشه
وقتی خوابه یه ساعتم وایسم اروغ نمیزنه،فقط ده دقیقه رو شونم نگه میدارم که شیرو بالا نیاره
وقتی بیداره میگیرم
حتما بگیر
بنداز رو شونه خوابش خراب نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.