خانما طرز تهیه فرنی توت فرنگی رو میگین؟

۲ پاسخ

من اگه بخام درست کنم آرد برنج رو با آب میذارم رو گاز یکم ک غلیظ شد خاموش میکنم گاز رو.
بعد پوره توت فرنگی رو بهش اضاف میکنم

توت فرنگی. رو باشیر وارد برنج بریزید توی میکسر بعد بذارید روی حرارت تا ب قوام برسه

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان آرتا مامان آرتا ۱ سالگی
مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی