۴ پاسخ

فقط سریتا عالیه

خواهرم تراست استفاده کرد خیلی راضی بود عکس مژه هاشو میذارم

تصویر

سریتا هم سیاهی زیر چشم میاره هم بعد از قطع ریزش میاره بنظرم اصلا خوب نیست چرا بلند میکنه ولی چی فایده بعدش میریزه
من هم سریتا استفاده کردم هم اکسیلیا هم ماوالا
اکسیلیا تار مژه هامو یکم ضخیم کرد
ماوالا یکم بلند کرد بنظرم پیشنهاد خوبیه
تعریف بلک بری رو هم خیلی شنیدم

میگن سینره خوبه خودم استفاده نکردم، قرص زینک بخور

سوال های مرتبط

مامان عزیز دل مامان عزیز دل ۳ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۳ سالگی