۲ پاسخ

من شاینر میخورم الان دوماه میشه یعنی دو بسته تقریبا ریزش موهام خیلی کم شده یعنی یه جورایی دیگه ریزش ندارم

فکر نکنم ضرر کنه یه جور مکمله دیگه
برا بچهام شربتشو میدن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی