سلام خانما هزینه آنومالی بیشتره یا آن تی ؟

۱۰ پاسخ

انومالی بیشتره من سوال کردم 4تومن ازمایشش 3300یونوش

دفترچه داری؟ اگه دفترچه داشته باشی و سونوگرافی طرف قرارداد بری کم میفته واست

زیاد فرقی نداره من انتی شد ۲۰۶۵۰۰۰ تومن آنومالی شد ۳ تومن

سمت ما آنومالی ۴ تمنه

آزمایش انومالی قیمتش چنده

انتی البته با آزمایشش حدود ۵تومن
انومالی ۳۴۰۰

ان تی چون ازمایش هم داره گرونتره انومالی اگر ازمایش ننوشته دکتر برات فقط هزینه سونو هست ۳۵۰۰ قیمت‌ها متفاوت هست

انومالی

انومالی

من ان تی ۲۱۰۰شد آنومالی۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد