انومالی بیشتره من سوال کردم 4تومن ازمایشش 3300یونوش
دفترچه داری؟ اگه دفترچه داشته باشی و سونوگرافی طرف قرارداد بری کم میفته واست
زیاد فرقی نداره من انتی شد ۲۰۶۵۰۰۰ تومن آنومالی شد ۳ تومن
سمت ما آنومالی ۴ تمنه
آزمایش انومالی قیمتش چنده
انتی البته با آزمایشش حدود ۵تومن
انومالی ۳۴۰۰
ان تی چون ازمایش هم داره گرونتره انومالی اگر ازمایش ننوشته دکتر برات فقط هزینه سونو هست ۳۵۰۰ قیمتها متفاوت هست
انومالی
انومالی
من ان تی ۲۱۰۰شد آنومالی۲۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.