بچم داره سینمو پس میزنه خیلی ناراحتم چیکار کنم؟

۵ پاسخ

فقط تلاش کن و نا امید نشوو همین
بامدلای مختلف امتحان کن

حالا دختر من شیشه به سختی میگیره دیگه میخواد نگیره انگار
دختراولم هم همین شد 🤕😫

عزیزم باید مقاومت کنی شیشه اصلا ندی توی جای تاریک و کم نور بهش شیر بدی انواع و اقسام روش ها رو امتحان کنی
راه بری .بخوابی تا روشش دستت بیاد
دختر من سر همین رفلاکس اشغال و سرما خوردگی سینه پس زد البته ک خیلی مقاومت کردم ولی نشد
شما سعی کن ان شاالله ک بشه

رفلاکس داره

پستونک و شیشه دادی؟؟؟

سوال های مرتبط