فقط تلاش کن و نا امید نشوو همین
بامدلای مختلف امتحان کن
حالا دختر من شیشه به سختی میگیره دیگه میخواد نگیره انگار
دختراولم هم همین شد 🤕😫
عزیزم باید مقاومت کنی شیشه اصلا ندی توی جای تاریک و کم نور بهش شیر بدی انواع و اقسام روش ها رو امتحان کنی
راه بری .بخوابی تا روشش دستت بیاد
دختر من سر همین رفلاکس اشغال و سرما خوردگی سینه پس زد البته ک خیلی مقاومت کردم ولی نشد
شما سعی کن ان شاالله ک بشه
رفلاکس داره
پستونک و شیشه دادی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.