۵ پاسخ

خوشگله میارکه ولی کاش یه چیز بچگونه تر میگرفتی بزرگ بشن این مدلارو میگیریم دیگه

ب سن بچه نمیاد کیفای مهدکودکی میخریدی خیلی گوگولی هستن

چه خوشگله از کجا گرفتی ؟ پیج داره؟

مبارکش باشه

گوگولیه چقد😍😅مبارکه🥰

سوال های مرتبط

مامان ملیکا ودوقلوها مامان ملیکا ودوقلوها ۳ سالگی