تلویزیون برای زیر دو سال اصلا خوب نیست😑
با اینکه اصلا زیر دوسال خوب نبس دکترم چند بار تاکید کرد به من ولی من میزارم حوصله ندارم خیلی خرابکاری میکنه 🥲 همش حس ناکافی بودن میکنم وقتی میزارم
اصلا خوب نیس اشتباه بزرگی میکنی
ما اصلا تلویزیون رو روشن نمیکنیم
من میزارم یه کم ببینه وقتی کار دارم و تنهام
ولی میگن اصلا خوب نیس
وقتی روشن نگاه میکنه.رو صدای بعضی چیزا حساس و دوسشون داره.
تا ۶ ماهگی اصلا نمیذاشتم.ولی الان که بزرگ شده حرکتاش بیشتر شده دیگه خودش میبینه.نمیتونم هم هرجا میرم بگمخاموش کنید
آره بابا خوراکه . مگه با چیز دیگه هم سرگرم میشن
پسرم تی وی زیاد دوست نداره کلا اگه هم روشن باشه فقط به هوای دست زدن بهش میره جلوش وگرنه زیاد نگاه نمیکنه
بله
گهگاهی
اره با تنها چیزی ک پنج دقیقه. سرگرم میشه همین جم کیدزه تا من بتونم ی دستشویی برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.