کیا ۳۷ هفته رفتین دکتر معاینه ۲سانت بعدش چیکار کردین ؟؟
#بارداری

۲ پاسخ

من ۳۶ هفته ۲ سانت بودم پیاده روی کردم ولی تا ۳۹ هفته هیچ فرقی نکرد

من از هفته ۲۴م دو سانت بازم 😂😂😂
امروز قراره برم معاینه بشم ببینم بیشتر شده یا نه

سوال های مرتبط