کیا ۳۷ هفته رفتین دکتر معاینه ۲سانت بعدش چیکار کردین ؟؟
#بارداری

۳ پاسخ

ب منم‌گفته۳۰خرداد برم معاینه

من ۳۵ هفته بودم فکر کنم درد داشتم رفتم دکتر دو سانت گفت
تا الان موندم😅

چیکارکردی دوسانت باز شدی؟
دکتر منم گفت ۳۷ هفته بیا معاینت کنم میترسم باز نباشه

سوال های مرتبط