کیا ۳۷ هفته رفتین دکتر معاینه ۲سانت بعدش چیکار کردین ؟؟
#بارداری

۲ پاسخ

من ۳۷هفته ۱سانت بودم همچنان ورزش و پیاده روی میکنم

هیچی هنو نشدم 37 ولی اول ب حرف دکترم گوش میدم

سوال های مرتبط