کیا ۳۷ هفته رفتین دکتر معاینه ۲سانت بعدش چیکار کردین ؟؟
#بارداری

۲ پاسخ

دکترت کیه عزیز ؟؟؟سزارین هستی یا طبیعی؟؟؟

منم ۳۷ هفته رفتم ولی یک سانت باز بود.

سوال های مرتبط