کیا ۳۷ هفته رفتین دکتر معاینه ۲سانت بعدش چیکار کردین ؟؟
#بارداری

۲ پاسخ

من ۱ سانت باز بودم یه هفته بعدش دقیقا روزی که میخواستم برم دکتر شبش رفتم زایمان کردم

کیسه ابم سوراخ شده بود رفتم برازایمان

سوال های مرتبط