کیا ۳۷ هفته رفتین دکتر معاینه ۲سانت بعدش چیکار کردین ؟؟
#بارداری

۱ پاسخ

من ۳۵ هفته ۲ سانت بودم از اخر۳۸ هفته و ۵ روز بخاطر نمره کمی ک توی بیوفیزیکال گرفت اورژانسی رفتم واسه طبیعی قلبش افت کرد سز شدم
تازه از ۳۵ هفته هم بگی استراحت مطلق بودم نبود عادی بودم

سوال های مرتبط