گرمی جات هم سعی کن کمتر بخوری غذاهایی که هم اسید معدتو زیاد میکنه مثل غذاها ربی و ادویه ها تند و زیاد کمتر مصرف کن
اگر از مدفوعت باشه اسید معدته
شربت المینیوم ان جی بخور و عرق نعنا
اگرم حس میکنی زخم شده روغن زیتون مالشی بگیر بزن به مقعدت و اگر ذیدی همراه خونه و اذیتی شیاف همروئید بگیر استفاده کن
ترش شدید کردی شربت ترش بخور
عه آره منم
یبوست نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.