۵ پاسخ

گرمی جات هم سعی کن کمتر بخوری غذاهایی که هم اسید معدتو زیاد میکنه مثل غذاها ربی و ادویه ها تند و زیاد کمتر مصرف کن

اگر از مدفوعت باشه اسید معدته
شربت المینیوم ان جی بخور و عرق نعنا
اگرم حس میکنی زخم شده روغن زیتون مالشی بگیر بزن به مقعدت و اگر ذیدی همراه خونه و اذیتی شیاف همروئید بگیر استفاده کن

ترش شدید کردی شربت ترش بخور

عه آره منم

یبوست نداری؟

سوال های مرتبط

مامان د‌‌رنیکا 🩷 مامان د‌‌رنیکا 🩷 ۲ ماهگی