شما هم گاهی اوقات حالت تهوع و استفراغ دارین؟

۳ پاسخ

عزیزم هزینه سزارینت چقد شد و کجا زیمان کردی اختیاری بور

حالت تهوع مال اینه شیر دیگه نداری و خودتم گرسنته

وای اره من هروقت شیر میدم به بچم حالت تهوع میاد سراغم شنیدم میگن علامت افسردگی بعد زایمانه

سوال های مرتبط

مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد