۹ پاسخ

من خودم طبیعی زایمان کردم دخترم شش ماهشه ولی هنوز دارم عذاب میکشم خیلی بد بود

اگه میتونی بنظرم سزارین شو
بهتر هست طبیعی داغون میشی

هر کس فرق داره با کس دیگه
من سر اولی اذان صب رفتم ظهر تموم شد
سر دومی از ۱۱ شب تا ۸ صب بود کلاااا همه درداشا ن اصلیه درد اصلیه تقریبا دو ساعته

سزکن عزیزم کمترآسیب میبینی

منو گفتن لگنت خوبه زوری زایمان طبیعی شدم دنبالچم آسیب دید داغون شدم

ریسکه عزیزم هر کسی یه مدلیه
یکی سریع زایمان‌ میکنه یکی در نهایت سزارین میشه

من سه روز درد داشتم تو خونه
ساعت ۲شب کیسه آب پاره شد دهانه رحم فول اما بچه نمیومد تا ۱۰صبح صبر کردن و در نهایت سزارین
هر کسی یه طوریه

اگه از اول ورزش کنی، ممکنه بخیه هم نخوری

بستگی به لگنت داره اما اره همه بخیه میخورن
ساعت دردکشیدن هم بستگی داره که زود رحمت باز بشه یانه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا هفته سی‌وسوم بارداری