مامانا ی سوال
توزایمان طبیعی دوم بازم بخیه میخورن؟

۵ پاسخ

آره ولی کمتر زایمان اول

سلام آره من خواهرم هر دو تا را طبیعی زایمان کرد در دو تا بخیه خورد

آره گلی

سلام من زایمان دومم بخیه خوردم ولی نسبت ب زایمان اولم خیلی اذیت شدم با اینحال ک دختر اول وزنش بیشتر از دومی بود.🥺🥲.بنظر من بستگی ب بیمارستان و امکاناتش داشت برامن..

من یکی از اقوامم بازم بخیه خورد حتی بدتر از دفعه قبل به گفته خودش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری