مامانای عزیز که بچه هاشون زردی گرفته باید حتمن بستری کنن

۳ پاسخ

من زردیش ۵ نیم بود دستگاه بردم خونه

زردی بچه‌من 17بود دستگاه آوردم‌خونه تا سه روز زیر دستگاه بود بعدش کامل زردیش رفت

نه حتما لزومی به بستری نیست که عدد پایین باشه دستگاه باید بذاری زیاد باشه بستری میکنن برای دختر من ازمایش که دادیم ده بود گفتن باید دستگاه بذاری اما نذاشتم خودم آب انار وعرق کاسنی میخوردم شیرخشک وشیر خودمو زیاد میدادم عرق کاسنی به بدنش هم می‌مالیدم زیادم گرم نگه نمیذاشتم بعد پنج روز بردیم دوباره ازمایش خدارو شکر کلا رفع شده بود اصلا اثری از زردی دیگه نبود

سوال های مرتبط

مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی