من زردیش ۵ نیم بود دستگاه بردم خونه
زردی بچهمن 17بود دستگاه آوردمخونه تا سه روز زیر دستگاه بود بعدش کامل زردیش رفت
نه حتما لزومی به بستری نیست که عدد پایین باشه دستگاه باید بذاری زیاد باشه بستری میکنن برای دختر من ازمایش که دادیم ده بود گفتن باید دستگاه بذاری اما نذاشتم خودم آب انار وعرق کاسنی میخوردم شیرخشک وشیر خودمو زیاد میدادم عرق کاسنی به بدنش هم میمالیدم زیادم گرم نگه نمیذاشتم بعد پنج روز بردیم دوباره ازمایش خدارو شکر کلا رفع شده بود اصلا اثری از زردی دیگه نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.