خانما برام دعا کنین خونریزی کردم دعا کنید قلبش بزنه 😭😭

۷ پاسخ

نترس گلم چیزی نیس منم ی ماه پیش یهویی شب خود به خود به هیچ دلیلی خونریزی کردم خودمو زود رسوندم بیمارستان سونوم کردن بچه سالم سالم بود خداروشکر شیاف دادن با اسرار خودمم بستریم کردن نگو هماتوم دارم برا همونه خونریزی کردم ان تی هم رفتم نوشت ۲ سی سی هماتوم دارم قراره برم آنومالی به زودی دعا کن هماتومم جذب شده باشه🥺

نگران نباش شیاف هات رو سر موعد استفاده کن طبق گفته دختر یا دوبار یا سه بار طی ۲۴ساعت و فقط استراحت کن تنها حرکتت فقط برای سرویس رفتن باشه اونم از توالت فرنگی استفاده کن و زیاد نشین همه چیز مراعات کنی اوکی میشی منم مثل شما بودم همش لک بینی و خونریزی داشتم خوب شدم

امیدوارم به حق این روزای عزیز برای بچت مشکلی پیش نیاد

فداتشم استرس نداشته باش اصلا نترس انشالله سالمه

توکل کن بخدا ان شاالله ک چیزی نیست

نگران نباش عزيزم ايشالله خوش خبر باشي 🙏🏻🩵

هیچی نیست عزیزم منم دقیقا ده هفته بودم خونریزی کردم رفتم بیمارستان سونو کردن گفت قلبش میزنه شیاف دادن استفاده کردم استراحتم کردم اوکی شدم دیگ نگران نباش اصاا

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی