به فرنی میشه یه تیکه نبات سفید بندازیم؟

۸ پاسخ

ن عزیزم ب هیچ وجه تا یکسالگی نباید قند و نبات و نمک بخوره. با میوه شیرینش کن من موز قاطیش میکنم

نه عزیزم نبات کلا ضرر داره. یه ماده شیمیایی داره که برای شفاف شدن بهش میزنن. برای آدم بزرگ ها هم گزینه مناسبی نیست. شیره انگور خونگی یا خرما یا موز برای شیرین کردن خیلی مناسب تره. تو سن دختر شما که اصلا شیرین نکنی بهتره.

آره گلم میشه نبات واسه دلدرد خیلی خوبه دکتر دخترم که داشت دستورش رو توضیح میداد گفت نبات بزن حتی توی گوگل هم دستورش هست نبات یاشکر ولی نبات بهتره

اره من میندازم

اره چرا نشه

اره عزیزم میشه

بلیی من میندازم

بله عزیزم میشه

سوال های مرتبط