منم پسرمو چندروز پیش بردم اون موقع ک جراحی میکردن همش گریه کرد ولی بعدش خوب خابید راحت شد این چندروره
من سه روز پیش به روش حلقه ختنه اش کردم فقط وقتی آمپول زدن ی کم گریه درطول ختنه کردنش فقط میخندیدبعدش هم قنداقش کردم استامینوفن دادم هر۴ ساعت راحت گرفت خوابیدازفرداش هم دیگع برگشت به حالت طبیعی
سلام عزیزم نگران نباش فقط وقتی آمپول بی حسی میزنن دردش نیگیره بعدش دیگه هیچی حس نمیکنه
اولش بیحسی میزنن اوکیه ولی بعدش گریه میکنن اونم تا وقتی ک جیش کنن اولین جیششونم خیلی اذیت میشن بهتر یکی پیشت باشه🥲❤️
اولش که قراره بی حس کنن گریه میکنه منم مثل شما انقد نگران بودم قلبم داشت میفتاد تو دستم از استرس زیاد حالم بد بود
ولی خداروشکر هزار مرتبه شکر با دعاهایی که براش میخوندم معجزه کرد خیلی اذیت نشد
اره پسر من سه ماهش بود موقعی که داشت ختنه میشد از اول تا آخرش گریه میکرد با اینکه دکتر هم آمپول بیحسی هم پماد بیحسی بهش زده بود
ما دیروز بردیمش خیلی اذیت شد تا صبح خیلی بد خابید و پریشون لود ولی امروز خیلی بهتره و خوب خابیده و گریه نمیکنه🙃
یکم گربه میکنه ولی بی حسی میزنن چیزی نمیفهمه
استامینوفن ببر با خودت
مراقبت هم طبق دستور دکترش انجام بدی نهایت ۲ هفته ای خوب میشه
از عفونت های ادراری که تو ایران هیچگونه اموزشی به پسرا داده نمیشه جلوگیری میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.